Kundeservice / FAQ

Generel information om seniorsalg.dk

  • Hvordan betaler jeg?

    Svar

    Du kan betale via de mest almindelige betalingskort - eller via MobilePay.
    Du kan også købe på kredit med en konto hos ViaBill. 
    Beløbet trækkes først, når varerne er sendt.

  • Er det sikkert at handle online

    Svar

    Du er altid sikret mod misbrug, når du anvender dit betalingskort til køb på internettet. Det er mindst lige så sikkert som at handle i en fysisk butik, og data er krypterede, så kun PBS kan læse dem.

  • Kan jeg købe med EAN-nummer?

    Svar

    Som offentlig virksomhed kan du handle på SeniorSalg.dk, 
    I forbindelse med betalingen skal blot markeres, at du vil betale med dit EAN-nummer samt indtastede de nødvendige oplysninger, så bliver fakturaen automatisk sendt elektronisk.

    Skal varerne sendes til en borger eller beboer på plejehjem/bosted, klarer vi også det. Du indtaster blot disse oplysninger under "anden leveringsadresse" 

  • Hvordan ved jeg, at ordren er gået igennem?

    Svar

    Efter bestilling vil du modtage en E-mail med din ordrebekræftelse. Modtager du ikke en E-mail med en ordrebekræftelse, kan det skyldes at mailen er opfanget af dit spamfilter. Check derfor venligst din spammail.

    Er du stadig i tvivl om din ordre er gået igennem, så kontakt os venligst.

  • Hvordan får jeg varen leveret, og hvad koster det i fragt?

    Svar

    Vi leverer til GLS pakkeshop eller direkte hjem til din adresse. Du vælger selv. 
    Ønsker du sendt til en anden modtager kan du også angive dette.

    Vi bestræber os på at levere inden for 1-4 arbejdsdage. Der kan dog på enkelte varer være angivet en længere leveringstid.

    Samlet varekøb på over kr. 499,- leveres fragtfrit til GLS Pakkeshop.
    Alle ordrer under kr. 499,- pålægges fragt på kr. 39,- til GLS Pakkeshop.

    Tryk på punktet "Fragt" og se de øvrige muligheder og priser du kan vælge.

    Fragtprisen vil fremgå af din ordrebekræftelse.

    Ovenstående salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer på www.SeniorSalg.dk til levering i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.

  • Kan jeg fortryde mit køb?

    Svar

    Du har 14 dages fortrydelsesret, såfremt varen leveres tilbage i samme stand, som ved modtagelsen. Returfragten betaler du selv.
    For at gøre det let for dig, har vi vedlagt en returlabel.

    Læs mere ved at trykke på punktet "Retur"  (åbner i et nyt vindue), eller i vores handelsbetingelser (åbner i nyt vindue).

  • Er der reklamationsret?

    Svar

    Som forbruger har du - i henhold til Købeloven - 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængigt af den konkrete situation.

    Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

    Hvis du ønsker at reklamere over en vare købt hos SeniorSalg.dk skal du sende en skriftlig reklamation på E-mail til: kontakt@seniorsalg.dk 

  • Gemmer I mine oplysninger?

    Svar

    Vi opfylder EU´s persondataforordning af 25/5-2018, om opsamling og beskyttelse af personlige oplysninger.

    For at kunne gennemføre et køb opsamler vi navn, adresse, telefonnummer og E-mailadresse. SeniorSalg.dk videregiver eller sælger ikke informationerne til tredjemand.

    Tilmelder du dig vores nyhedsbrev, accepterer du at vi bruger dine oplysninger i forbindelse med markedsføring. 

    Du kan altid framelde dette igen, enten via linket nederst på vores nyhedsbrev eller ved at sende os en mail.